Str. Grigore Alexandrescu, Nr. 33, Sc. 5/43, Cluj Napoca
+40 740 284 534

3 Greseli in online care costa mult

Social media marketing este ceva ce trebuie pur si simplu sa faci. Este un must have al oricarui business, o completare a puzzle-ului, fara de care, nu ai reusi sa atingi obiectivele propuse. Daca te intereseaza dezvoltarea afacerii, pe termen lung, ei bine, atunci nu ai cum sa ignori acest capitol. Totusi, ia aminte ca acest domeniu te poate fura mult daca nu stii sa il manuiesti cum trebuie. Azi iti vom arata trei greseli care te vor costa mult daca ai cazut in capcana lor.

,,Nu interactionezi cu cei care te urmaresc”

Ghici, care este principala linie de comunicare cu publicul tinta? Da, raspuns corect: social media. Majoritatea consumatorilor sunt in mod constant conectati la social media, motiv pentru care, acest intrument este esential pentru business-ul pe care il detii. Fiecare afacere va avea o piata diferita si un public tinta, astfel trebuie sa te gandesti ce fel de continut sa distribui pentru a creste engagementul pe pagina.

De exemplu, in cazul in care grupul tinta este compus din tineri, poti folosi meme-urile sau gif-urile pentru a starnii reactii, chiar daca nu are neaparat legatura cu afacerea pe care o detii. Mesajele postate nu trebuie sa fie reclame plictisitoare si comerciale pentru a face o trecere de la utilizatori la clienti.

1

Zona comerciala

Continuand de unde am ramas, nu posta reclame dupa relame, ca mai apoi sa te astepti sa ai rezultate. Cate o oferta pe aici si pe acolo este suficient, dar in cazul in care folowersii simt ca toate postarile facute sunt reclame, vor gasi alte conturi similare pe care sa le urmareasca. Si uite asa se pierd potentiali clienti valorosi. Incearca sa te gandesti la o realitate: tu ai nevoie de ei . Ei nu au neaparat nevoie de tine.

Ai uitat de call-to-action? (CTA)

Faptul ca numarul de like-uri pe pagina creste, ei bine, asta nu inseamna ca in mod direct vor creste si vanzarile. Fiecare platforma de socializare ofera oportunitatea de a trece in descriere linkul site-ului, insa foarte multe business-uri scapa din atentie acest lucru, care pana la urma este o oportunitate extraordinara de a-i conduce pe followersi spre urmatoarea etapa.

In postarile prin care doresti ca grupul tinta sa treaca la o alta actiune, atunci trebuie sa incluzi un link prin care sa ii indrumi sa acceseze site-ul. Mesajul trebuie sa fie unul foarte convingator, pentru ca nu oricine va accesa un link doar pentru ca le-ai spus: Click aici pentru a vedea cele mai tari oferte!

2

 

Trebuie sa ne punem crativitatea la contributie, sa ne gandim ce i-ar atrage pe potentialii nostri cumparatori. Acesta este cel mai important lucru, sa iti cunosti audienta, pentru ca mai apoi, sa formulezi mesajele intr-un mod adecvat.

Poate te-ai gandit intitial la bani, insa crede-ne ca aceste greseli chiar te pot costa mult. Noi ti le-am spus si avem pretentii de la tine sa nu treci prin ele. Daca crezi ca te putem ajuta, noi o vom face cu mare placere. Pentru a ne contacta, te invitam in continuare aici.

Leave a reply